Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Praktická realizace PDSFC algoritmu v procesoru Motorola DSP56F80x

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26220%2F03%3APU38254" target="_blank" >RIV/00216305:26220/03:PU38254 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    A Practical Realization of PDSFC Algorithm Using Motorola DSP56F80x

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper presents PDSFC (Predictive Direct Stator Flux Control) algorithm for AC induction motor control, its implementation in Motorola DSP 56F805 and its validation on a real AC induction motor. It preserves the advantages of the DTC (Direct Torque Control) algorithm that means low requirements on computational power, simple physical inside and fast dynamic response. Moreover it almost eliminates the torque and stator current ripples. It also suppresses the problems in low speed region where the volltage drop on the stator resistance is not negligible.

  • Název v anglickém jazyce

    A Practical Realization of PDSFC Algorithm Using Motorola DSP56F80x

  • Popis výsledku anglicky

    The paper presents PDSFC (Predictive Direct Stator Flux Control) algorithm for AC induction motor control, its implementation in Motorola DSP 56F805 and its validation on a real AC induction motor. It preserves the advantages of the DTC (Direct Torque Control) algorithm that means low requirements on computational power, simple physical inside and fast dynamic response. Moreover it almost eliminates the torque and stator current ripples. It also suppresses the problems in low speed region where the volltage drop on the stator resistance is not negligible.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    BC - Teorie a systémy řízení

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/LN00B096" target="_blank" >LN00B096: Výzkumné centrum aplikované kybernetiky</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2003

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    International Conference on Industrial Technology ICIT'03

  • ISBN

    0-7803-7857-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    554-559

  • Název nakladatele

    University of Maribor

  • Místo vydání

    Maribor, Slovenia

  • Místo konání akce

    Maribor

  • Datum konání akce

    10. 12. 2003

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku