Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The Algorithm for Online Stator Resistance Identification of an AC Induction Motor

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26220%2F06%3APU59330" target="_blank" >RIV/00216305:26220/06:PU59330 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    The Algorithm for Online Stator Resistance Identification of an AC Induction Motor

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper presents novel algorithm for stator resistance identification. This algorithm operates online and requires no external excitation. The identification is realized from steady state operation. This partially limits the employment of proposed algorithm for drives which are designed to run mostly in steady state, it means for the applications where the load changes mostly slowly. The presented method uses the fact that the inductances are during operation of vector control algorithm constant whenthe flux level is kept constant. Both, the stator and rotor resistances are varying with time due to changes in temperature. These changes are very slow. The algorithm is not computationally intensive which makes it suitable for real time implementationin reasonable hardware.

  • Název v anglickém jazyce

    The Algorithm for Online Stator Resistance Identification of an AC Induction Motor

  • Popis výsledku anglicky

    This paper presents novel algorithm for stator resistance identification. This algorithm operates online and requires no external excitation. The identification is realized from steady state operation. This partially limits the employment of proposed algorithm for drives which are designed to run mostly in steady state, it means for the applications where the load changes mostly slowly. The presented method uses the fact that the inductances are during operation of vector control algorithm constant whenthe flux level is kept constant. Both, the stator and rotor resistances are varying with time due to changes in temperature. These changes are very slow. The algorithm is not computationally intensive which makes it suitable for real time implementationin reasonable hardware.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    BC - Teorie a systémy řízení

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    Výsledek vznikl pri realizaci vícero projektů. Více informací v záložce Projekty.

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2006

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    INES 2006

  • ISBN

    0-7803-9708-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    London Metropolitan University

  • Místo vydání

    London

  • Místo konání akce

    Londýn

  • Datum konání akce

    26. 6. 2006

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku