Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

AC Induction Motor Control Using Robust Current Controllers

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26220%2F11%3APU94633" target="_blank" >RIV/00216305:26220/11:PU94633 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    AC Induction Motor Control Using Robust Current Controllers

  • Popis výsledku v původním jazyce

    In the present work, the robust current controller design for AC induction motor is addressed. It replaces current PI controllers in classical vector control algorithm where the controllers operate in coordinates fixed to rotor flux. AC induction motor parameters are treated as parametric uncertainties. Their mutual dependencies are studied so as to simplify complex AC induction motor state space description and to make the controller design using D-K iteration treatable. Imprecision in decoupling is partially treated. The newly designed controller is compared with the classical vector control algorithm.

  • Název v anglickém jazyce

    AC Induction Motor Control Using Robust Current Controllers

  • Popis výsledku anglicky

    In the present work, the robust current controller design for AC induction motor is addressed. It replaces current PI controllers in classical vector control algorithm where the controllers operate in coordinates fixed to rotor flux. AC induction motor parameters are treated as parametric uncertainties. Their mutual dependencies are studied so as to simplify complex AC induction motor state space description and to make the controller design using D-K iteration treatable. Imprecision in decoupling is partially treated. The newly designed controller is compared with the classical vector control algorithm.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    BC - Teorie a systémy řízení

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GAP103%2F10%2F0647" target="_blank" >GAP103/10/0647: Inteligentní algoritmy prediktivního a robustního řízení elektrických pohonů</a><br>

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceedings of the 9th IEEE International Conference on Power Electronics and Drive Systems

  • ISBN

    978-1-4577-0000-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    405-410

  • Název nakladatele

    IEEE

  • Místo vydání

    Singapore

  • Místo konání akce

    Singapore

  • Datum konání akce

    5. 12. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku