Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Sound source panning with the possibility of distance rendering

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26220%2F11%3APU95238" target="_blank" >RIV/00216305:26220/11:PU95238 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    slovinština

  • Název v původním jazyce

    Panoramovanie zdroja zvuku s možnosťou zmeny jeho zdanlivej vzdialenosti

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Je popísaných viacero metód umožňujúcich panoramovanie azimutu zdroja zvuku. Tento článok popisuje metódu špekulatívneho mapovania vzdialenosti zdroja zvuku od poslucháča v horizontálnej rovine (tzv. distance rendering) pomocou ich umiestnenia do virtuálnej miestnosti pravouhlého tvaru a simulácie šírenia zvukovej vlny v horizontálnej rovine od zdroja zvuku k poslucháčovi v tejto miestnosti. Článok popisuje algoritmus výpočtu a simulácie šírenia zvukovej vlny v uzavretom priestore a taktiež popisuje návrh rozmerov a topológie virtuálnej miestnosti, v ktorej sú umiestnení zdroj zvuku a poslucháč. Táto metóda bola aplikovaná v prostredí MATLAB návrhom aplikácie pre panoramovanie zdroja zvuku.

  • Název v anglickém jazyce

    Sound source panning with the possibility of distance rendering

  • Popis výsledku anglicky

    There are more methods described for azimuth panning of the sound source. This article describes the method for speculative rendering of distance between sound source and listener in horizontal plane by their location in the virtual room of rectangular shape and simulation of sound waves propagation in the horizontal plane from the sound source to the listener in this room. This article describes an algorithm of calculation and simulation of sound waves in a closed space, and also describes the design of dimensions and topology of this virtual room, in which the sound source and listener are placed. This method was applied in MATLAB by the design of application for sound source panning.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    JA - Elektronika a optoelektronika, elektrotechnika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)<br>S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Elektrorevue - Internetový časopis (http://www.elektrorevue.cz)

  • ISSN

    1213-1539

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2011

  • Číslo periodika v rámci svazku

    63

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

    1-12

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus