Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

In-vehicle mm-Wave Channel Model and Measurement

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26220%2F14%3APU109190" target="_blank" >RIV/00216305:26220/14:PU109190 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    In-vehicle mm-Wave Channel Model and Measurement

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This contribution documents and discusses recent wideband radio channel measurements carried out in the intra?vehicle environment. Channels in the millimeter-wave (MMW) frequency band have been measured in 55?65 GHz using openended rectangular waveguides. We present a channel modeling approach based on a decomposition of spatially specific Channel Impulse Responses (CIRs) into the large and small scale fading. The decomposition is done by a Hodrick-Prescott filter. We parametrize the small scale fadingutilizing Maximum-likelihood estimates for the parameters of a generalized extreme value (GEV) distribution. The large scale fading is described by a two dimensional polynomial curve. We also compare simulated results with our measurement exploiting two-sample Kolmogorov-Smirnov test.

  • Název v anglickém jazyce

    In-vehicle mm-Wave Channel Model and Measurement

  • Popis výsledku anglicky

    This contribution documents and discusses recent wideband radio channel measurements carried out in the intra?vehicle environment. Channels in the millimeter-wave (MMW) frequency band have been measured in 55?65 GHz using openended rectangular waveguides. We present a channel modeling approach based on a decomposition of spatially specific Channel Impulse Responses (CIRs) into the large and small scale fading. The decomposition is done by a Hodrick-Prescott filter. We parametrize the small scale fadingutilizing Maximum-likelihood estimates for the parameters of a generalized extreme value (GEV) distribution. The large scale fading is described by a two dimensional polynomial curve. We also compare simulated results with our measurement exploiting two-sample Kolmogorov-Smirnov test.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JA - Elektronika a optoelektronika, elektrotechnika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    Výsledek vznikl pri realizaci vícero projektů. Více informací v záložce Projekty.

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Vehicular Technology Conference (VTC Fall), 2014 IEEE 80th

  • ISBN

    978-1-4799-4450-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    1-5

  • Název nakladatele

    Neuveden

  • Místo vydání

    Neuveden

  • Místo konání akce

    Vancouver,

  • Datum konání akce

    14. 9. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku