Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Intra-Vehicular Path Loss Comparison of UWB Channel for 3-11 GHz and 55-65 GHz

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26220%2F15%3APU114496" target="_blank" >RIV/00216305:26220/15:PU114496 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Intra-Vehicular Path Loss Comparison of UWB Channel for 3-11 GHz and 55-65 GHz

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper provides a comparison of a real-world intra-vehicular radio channel measurements of the ultra-wide frequency bands, namely the 3–11 GHz and the 55–65 GHz. The measurement campaign was performed utilizing a vector network analyzer (VNA) and a frequency domain method ensuring a high dynamic range of 70 dB and a frequency resolution of 10 MHz. An inverse Fourier transform is exploited for a transition of the measured data into the time domain and to obtain a channel impulse response (CIR). A delay spread and a path loss are derived and compared.

  • Název v anglickém jazyce

    Intra-Vehicular Path Loss Comparison of UWB Channel for 3-11 GHz and 55-65 GHz

  • Popis výsledku anglicky

    This paper provides a comparison of a real-world intra-vehicular radio channel measurements of the ultra-wide frequency bands, namely the 3–11 GHz and the 55–65 GHz. The measurement campaign was performed utilizing a vector network analyzer (VNA) and a frequency domain method ensuring a high dynamic range of 70 dB and a frequency resolution of 10 MHz. An inverse Fourier transform is exploited for a transition of the measured data into the time domain and to obtain a channel impulse response (CIR). A delay spread and a path loss are derived and compared.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20201 - Electrical and electronic engineering

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    Výsledek vznikl pri realizaci vícero projektů. Více informací v záložce Projekty.

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Wireless Highways to the Digital Economies & Smart Societies

  • ISBN

    978-1-4673-6555-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    1-4

  • Název nakladatele

    Neuveden

  • Místo vydání

    Montreal, Canada

  • Místo konání akce

    Montreal

  • Datum konání akce

    4. 10. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000380434500077