Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

ODAC-based traffic lights for intelligent transport systems

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26220%2F16%3APU118858" target="_blank" >RIV/00216305:26220/16:PU118858 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://ieeexplore.ieee.org/document/7477401" target="_blank" >https://ieeexplore.ieee.org/document/7477401</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1109/RADIOELEK.2016.7477401" target="_blank" >10.1109/RADIOELEK.2016.7477401</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    ODAC-based traffic lights for intelligent transport systems

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The optical digital to analog converter (ODAC) concept is introduced to be used in an intelligent transportation system (ITS). The paper explores the performance of ODAC adapted into a traffic light head in order to enable transferring information from the infrastructure to the vehicle (I2V). The performance of such a scenario is shown by reconstructing error as a function of emitter placement, LED’s half power angle (HPA) and receiver’s field of view (FOV). The obtained results reveal that ODAC performance strictly depends on geometrical deployment. Moreover, increasing signal frequency additionally introduces noticeable signal distortion.

  • Název v anglickém jazyce

    ODAC-based traffic lights for intelligent transport systems

  • Popis výsledku anglicky

    The optical digital to analog converter (ODAC) concept is introduced to be used in an intelligent transportation system (ITS). The paper explores the performance of ODAC adapted into a traffic light head in order to enable transferring information from the infrastructure to the vehicle (I2V). The performance of such a scenario is shown by reconstructing error as a function of emitter placement, LED’s half power angle (HPA) and receiver’s field of view (FOV). The obtained results reveal that ODAC performance strictly depends on geometrical deployment. Moreover, increasing signal frequency additionally introduces noticeable signal distortion.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20201 - Electrical and electronic engineering

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/LO1401" target="_blank" >LO1401: Interdisciplinární výzkum bezdrátových technologií</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceedings of the 26th International Conference RADIOELEKTRONIKA 2016

  • ISBN

    978-1-5090-1673-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    345-349

  • Název nakladatele

    Department of Electronics and Multimedia Communications

  • Místo vydání

    Košice, Slovakia

  • Místo konání akce

    Košice

  • Datum konání akce

    19. 4. 2016

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000383741100072