Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Impact of Test Condition Selection in Adaptive Crowdsourcing Studies on Subjective Quality

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26220%2F16%3APU119554" target="_blank" >RIV/00216305:26220/16:PU119554 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.1109/QoMEX.2016.7498939" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.1109/QoMEX.2016.7498939</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1109/QoMEX.2016.7498939" target="_blank" >10.1109/QoMEX.2016.7498939</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Impact of Test Condition Selection in Adaptive Crowdsourcing Studies on Subjective Quality

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Adaptive crowdsourcing is a new approach to crowdsourced Quality of Experience (QoE) studies, which aims to improve the certainty of resulting QoE models by adaptively distributing a fixed budget of user ratings to the test conditions. The main idea of the adaptation is to dynamically allocate the next rating to a condition, for which the submitted ratings so far show a low certainty. This paper investigates the effects of statistical adaptation on the distribution of ratings and the goodness of the resulting QoE models. Thereby, it gives methodological advice how to select test conditions for future crowdsourced QoE studies.

  • Název v anglickém jazyce

    Impact of Test Condition Selection in Adaptive Crowdsourcing Studies on Subjective Quality

  • Popis výsledku anglicky

    Adaptive crowdsourcing is a new approach to crowdsourced Quality of Experience (QoE) studies, which aims to improve the certainty of resulting QoE models by adaptively distributing a fixed budget of user ratings to the test conditions. The main idea of the adaptation is to dynamically allocate the next rating to a condition, for which the submitted ratings so far show a low certainty. This paper investigates the effects of statistical adaptation on the distribution of ratings and the goodness of the resulting QoE models. Thereby, it gives methodological advice how to select test conditions for future crowdsourced QoE studies.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20201 - Electrical and electronic engineering

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    Výsledek vznikl pri realizaci vícero projektů. Více informací v záložce Projekty.

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceedings of 2016 Eighth International Conference on Quality of Multimedia Experience (QoMEX)

  • ISBN

    978-1-5090-0354-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    1

  • Strana od-do

    1-6

  • Název nakladatele

    Neuveden

  • Místo vydání

    Neuveden

  • Místo konání akce

    Lisabon

  • Datum konání akce

    6. 6. 2016

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000391251500020