When the Numbers Speak - Hidden Statistics of a Crowdsourced QoE Study
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26220%2F16%3APU120018" target="_blank" >RIV/00216305:26220/16:PU120018 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
When the Numbers Speak - Hidden Statistics of a Crowdsourced QoE Study
Popis výsledku v původním jazyce
Presented paper deals with a crowdsourcing-based Quality of Experience study. Using crowdsourcing for QoE evaluation has become very popular, however, the gathered data need to be processed carefully. In this work, we try to take a different look on the data gathered and possibly present some interesting aspects regarding the users and their behavior.
Název v anglickém jazyce
When the Numbers Speak - Hidden Statistics of a Crowdsourced QoE Study
Popis výsledku anglicky
Presented paper deals with a crowdsourcing-based Quality of Experience study. Using crowdsourcing for QoE evaluation has become very popular, however, the gathered data need to be processed carefully. In this work, we try to take a different look on the data gathered and possibly present some interesting aspects regarding the users and their behavior.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
—
OECD FORD obor
20201 - Electrical and electronic engineering
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů