Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Electromagnetism in the Electrical Engineering Classroom: Dominant trends in teaching classical electromagnetic field theory and innovation vectors

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26220%2F20%3APU136359" target="_blank" >RIV/00216305:26220/20:PU136359 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://ieeexplore.ieee.org/document/9001035" target="_blank" >https://ieeexplore.ieee.org/document/9001035</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1109/MAP.2020.2969257" target="_blank" >10.1109/MAP.2020.2969257</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Electromagnetism in the Electrical Engineering Classroom: Dominant trends in teaching classical electromagnetic field theory and innovation vectors

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This article explores some dominant trends in teaching classical electromagnetic (EM) field theory in electrical engineering (EE) undergraduate curricula. The acronym EM will be used interchangeably to designate either electromagnetic or electromagnetism. The intended significance will be evident from the context.

  • Název v anglickém jazyce

    Electromagnetism in the Electrical Engineering Classroom: Dominant trends in teaching classical electromagnetic field theory and innovation vectors

  • Popis výsledku anglicky

    This article explores some dominant trends in teaching classical electromagnetic (EM) field theory in electrical engineering (EE) undergraduate curricula. The acronym EM will be used interchangeably to designate either electromagnetic or electromagnetism. The intended significance will be evident from the context.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>imp</sub> - Článek v periodiku v databázi Web of Science

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20201 - Electrical and electronic engineering

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    IEEE ANTENNAS AND PROPAGATION MAGAZINE

  • ISSN

    1045-9243

  • e-ISSN

    1558-4143

  • Svazek periodika

    62

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    US - Spojené státy americké

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    14-23

  • Kód UT WoS článku

    000524988100004

  • EID výsledku v databázi Scopus