Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Cybersecurity Curricula Designer

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26220%2F21%3APU141450" target="_blank" >RIV/00216305:26220/21:PU141450 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://doi.org/10.1145/3465481.3469183" target="_blank" >https://doi.org/10.1145/3465481.3469183</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1145/3465481.3469183" target="_blank" >10.1145/3465481.3469183</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Cybersecurity Curricula Designer

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper aims at minimizing the skills gaps and skills shortages on the cybersecurity job market by empowering education and training institutions during the process of creation of new cybersecurity study programs. We provide a complex cybersecurity skills framework based on standardized definitions that helps with the identification of skills and knowledge necessary for cybersecurity work positions. Furthermore, we practically implement the framework in the form of an interactive web application for cybersecurity curricula design.

  • Název v anglickém jazyce

    Cybersecurity Curricula Designer

  • Popis výsledku anglicky

    The paper aims at minimizing the skills gaps and skills shortages on the cybersecurity job market by empowering education and training institutions during the process of creation of new cybersecurity study programs. We provide a complex cybersecurity skills framework based on standardized definitions that helps with the identification of skills and knowledge necessary for cybersecurity work positions. Furthermore, we practically implement the framework in the form of an interactive web application for cybersecurity curricula design.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    10201 - Computer sciences, information science, bioinformathics (hardware development to be 2.2, social aspect to be 5.8)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/VJ01030001" target="_blank" >VJ01030001: Mezinárodní partnerství pro trénink dovedností kybernetické bezpečnosti</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceedings of ARES 2021: The 16th International Conference on Availability, Reliability and Security

  • ISBN

    978-1-4503-9051-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    1-7

  • Název nakladatele

    ACM

  • Místo vydání

    neuveden

  • Místo konání akce

    Online

  • Datum konání akce

    17. 8. 2021

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000749539200036