Cache-Based Parallel Particle Rendering Engine
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26230%2F03%3APU42670" target="_blank" >RIV/00216305:26230/03:PU42670 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Cache-Based Parallel Particle Rendering Engine
Popis výsledku v původním jazyce
Current hardware graphics rendering engines efficiently process huge amount of triangle data, but are not as suitable when operating on point-based scenes. This paper presents an architectural design for point-based rendering. We are using a previously developed hardware model featuring FPGA, DSP and CAM memory.
Název v anglickém jazyce
Cache-Based Parallel Particle Rendering Engine
Popis výsledku anglicky
Current hardware graphics rendering engines efficiently process huge amount of triangle data, but are not as suitable when operating on point-based scenes. This paper presents an architectural design for point-based rendering. We are using a previously developed hardware model featuring FPGA, DSP and CAM memory.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
JC - Počítačový hardware a software
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA102%2F02%2F0507" target="_blank" >GA102/02/0507: Algoritmy počítačové grafiky s podporou FPGA</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2003
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
ElectronicsLetters.com - http://www.electronicsletters.com
ISSN
1213-161X
e-ISSN
—
Svazek periodika
2003
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
0-7
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—