Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Použití jazyka HELEF pro modelování strategických her

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26230%2F06%3APU66963" target="_blank" >RIV/00216305:26230/06:PU66963 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Using the HELEF Language to Model the Strategic Games

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper deals with a specialised view at the HELEF language, now pointed to modelling of<br> strategic games by meaning of Game Theory. Solving the<br> strategy games requires an extreme number of computing iterations where certain (generally unknown)subset<br> of iterations is repeated with no new information and so redundant. We employ a special feature of the HELEF language called Automatic Information<br> Net (AIN) to model the whole computation itself, so then by using AIN we can predict what subset of iterations is not needed for the game's solution.<br> The problem is demonstrated on a simple competition two-player game on a market with some<br> general commodity.

  • Název v anglickém jazyce

    Using the HELEF Language to Model the Strategic Games

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with a specialised view at the HELEF language, now pointed to modelling of<br> strategic games by meaning of Game Theory. Solving the<br> strategy games requires an extreme number of computing iterations where certain (generally unknown)subset<br> of iterations is repeated with no new information and so redundant. We employ a special feature of the HELEF language called Automatic Information<br> Net (AIN) to model the whole computation itself, so then by using AIN we can predict what subset of iterations is not needed for the game's solution.<br> The problem is demonstrated on a simple competition two-player game on a market with some<br> general commodity.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JC - Počítačový hardware a software

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GP102%2F06%2FP309" target="_blank" >GP102/06/P309: Výzkum metod modelování a simulace inteligentních systémů</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2006

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceedings of XXVIIIth International Autumn Colloquium ASIS 2006: Advanced Simulation of Systems

  • ISBN

    80-86840-26-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    121-127

  • Název nakladatele

    NEUVEDEN

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Místo konání akce

    Vranov (u Brna)

  • Datum konání akce

    12. 9. 2006

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku