Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Fast robust and precise shadow algorithm for WebGL 1.0 platform

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26230%2F15%3APU117035" target="_blank" >RIV/00216305:26230/15:PU117035 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.fit.vutbr.cz/research/pubs/all.php?id=10946" target="_blank" >http://www.fit.vutbr.cz/research/pubs/all.php?id=10946</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.2312/egve.20151314" target="_blank" >10.2312/egve.20151314</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Fast robust and precise shadow algorithm for WebGL 1.0 platform

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper presents fast and robust per-sample correct WebGL shadow method. It is based on silhouette shadow volumes. Our performance is usually superior when compared with high resolution shadow maps and it does not suffer from visual artefacts. Specially precomputed data are fed to the vertex shaders that extrude shadow volumes.

  • Název v anglickém jazyce

    Fast robust and precise shadow algorithm for WebGL 1.0 platform

  • Popis výsledku anglicky

    This paper presents fast and robust per-sample correct WebGL shadow method. It is based on silhouette shadow volumes. Our performance is usually superior when compared with high resolution shadow maps and it does not suffer from visual artefacts. Specially precomputed data are fed to the vertex shaders that extrude shadow volumes.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    10201 - Computer sciences, information science, bioinformathics (hardware development to be 2.2, social aspect to be 5.8)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    Výsledek vznikl pri realizaci vícero projektů. Více informací v záložce Projekty.

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    ICAT-EGVE 2015 - International Conference on Artificial Reality and Telexistence and Eurographics Symposium on Virtual Environments

  • ISBN

    978-3-905674-84-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    85-92

  • Název nakladatele

    Eurographics Association

  • Místo vydání

    Kyoto

  • Místo konání akce

    Kyoto

  • Datum konání akce

    28. 10. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku