Jsou aplikační příklady dostatečnou motivací?
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26310%2F15%3APU113161" target="_blank" >RIV/00216305:26310/15:PU113161 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Jsou aplikační příklady dostatečnou motivací?
Popis výsledku v původním jazyce
V příspěvku je stručně popsán současný stav výuky matematiky na FCH VUT v Brně včetně úrovně znalostí nastupujících posluchačů a posluchaček. Pokouší se odpovědět na otázku, zda zařazení aplikačních příkladů do výuky matematiky je dostatečnou motivací pro studium matematiky. Zabývá se problematikou zařazení těchto příkladů do distančních učebních textů, které jsou součástí e-learningových podpor výuky matematiky a jakou nacházejí odezvu u studujících a učitelů.
Název v anglickém jazyce
Application examples are sufficient motivation?
Popis výsledku anglicky
The contribution briefly describes the current state of teaching mathematics at FCH BUT, including the knowledge level of entering students. It tries to answer the question whether the inclusion of application examples in teaching mathematics is sufficient motivation for the study of mathematics. It deals with the issue of inclusion of these examples in distance learning texts that are part of the e-learning teaching mathematics and what response they find among students and teachers.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
O - Projekt operacniho programu
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sborník příspěvků Motivace nadaných žáků a studentů v matematice a přírodních vědách III
ISBN
978-80-210-7599-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
85-90
Název nakladatele
Pedagogická fakulta, Masarykova univerzita Brno
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Pedagogická fakulta Masarykovy univerzity v Brně
Datum konání akce
16. 6. 2014
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—