Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Úloha technických disciplín ve vzdělávání architektů

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26410%2F16%3APU119095" target="_blank" >RIV/00216305:26410/16:PU119095 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Úloha technických disciplín ve vzdělávání architektů

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Ve výuce architektů mají důležitou pozici předměty technických disciplín. Mezi nimi předměty stavitelské. Příspěvek se zabývá zastoupením těchto předmětů na Fakultě architektury a Fakultě stavební v Brně. Jejich podíl je přibližně 30%. Dalším tématem je zapojení praxe do výuky. Názory se opírají o studijní programy, které sloužily například v německém BAUHASu. Byla také sledována úloha digitálních technologií ve vzdělávání architektů.

  • Název v anglickém jazyce

    The role of the technical disciplines in the education of architects

  • Popis výsledku anglicky

    In the education of architects have an important position of the subjects of the technical disciplines. Architectural items between them. The contribution deals with the representation of these subjects at the Faculty of architecture and the Faculty of civil engineering in Brno, their share is around 30%. Another issue is the involvement of practice into the classroom. The opinions are based on study programmes, which served as the German BAUHASu. She was also the role of digital technologies in the education of architects.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Architektonické školství - mezi uměním a řemeslem

  • ISBN

    978-80-214-5337-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

    55-65

  • Název nakladatele

    Neuveden

  • Místo vydání

    Neuveden

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    21. 10. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku