Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Teaching landscape architecture: An experimental approach combining data-driven methods and parametric modelling

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26410%2F19%3APU143789" target="_blank" >RIV/00216305:26410/19:PU143789 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/62156489:43510/19:43915701

  • Výsledek na webu

    <a href="https://gispoint.de/gisopen-paper/5579-teaching-landscape-architecture-an-experimental-approach-combining-data-driven-methods-and-parametric-modelling.html?IDjournalTitle=6" target="_blank" >https://gispoint.de/gisopen-paper/5579-teaching-landscape-architecture-an-experimental-approach-combining-data-driven-methods-and-parametric-modelling.html?IDjournalTitle=6</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.14627/537663037" target="_blank" >10.14627/537663037</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Teaching landscape architecture: An experimental approach combining data-driven methods and parametric modelling

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper aims to research a connection between architecture and landscape by way of a digital action between code and understanding the differences between top-down (architecture) and bottom-up tendencies (landscape). In close cooperation between landscape architects with a landscape ecology background and students of architecture, we tried to combine analytical and design tools. We have achieved interesting results using tools such as GIS, Rhinoceros and the coding platform Grass-hopper. Our case study takes place in Brno, the second largest city in the Czech Republic, with one of the biggest urban renewal areas in the country. © Wichmann Verlag, VDE VERLAG GMBH · Berlin · Offenbach.

  • Název v anglickém jazyce

    Teaching landscape architecture: An experimental approach combining data-driven methods and parametric modelling

  • Popis výsledku anglicky

    This paper aims to research a connection between architecture and landscape by way of a digital action between code and understanding the differences between top-down (architecture) and bottom-up tendencies (landscape). In close cooperation between landscape architects with a landscape ecology background and students of architecture, we tried to combine analytical and design tools. We have achieved interesting results using tools such as GIS, Rhinoceros and the coding platform Grass-hopper. Our case study takes place in Brno, the second largest city in the Czech Republic, with one of the biggest urban renewal areas in the country. © Wichmann Verlag, VDE VERLAG GMBH · Berlin · Offenbach.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>SC</sub> - Článek v periodiku v databázi SCOPUS

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    60402 - Architectural design

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Journal of Digital Landscape Architecture

  • ISSN

    2367-4253

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2019

  • Číslo periodika v rámci svazku

    4

  • Stát vydavatele periodika

    DE - Spolková republika Německo

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    344-353

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus

    2-s2.0-85083506137