Humor prodává. Obrazový humor v československé reklamě 1955-1970.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26420%2F17%3APU135628" target="_blank" >RIV/00216305:26420/17:PU135628 - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/00094871:_____/17:N0000015
Výsledek na webu
<a href="http://www.moravska-galerie.cz/moravska-galerie/o-galerii/bulletin-mg.aspx" target="_blank" >http://www.moravska-galerie.cz/moravska-galerie/o-galerii/bulletin-mg.aspx</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Humor prodává. Obrazový humor v československé reklamě 1955-1970.
Popis výsledku v původním jazyce
Studie o uplatňování obrazového humoru v československé reklamě 50. a 60. let 20. století.
Název v anglickém jazyce
Humor sells. Visual humour in Czechoslovak advertising of the 1950s and 1960s.
Popis výsledku anglicky
This study analyses the application of visual humour in Czechoslovak advertising of the 1950s and 1960s.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
60401 - Arts, Art history
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2017
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Bulletin Moravské galerie v Brně. Moravská galerie v Brně AL AF
ISSN
0231-5793
e-ISSN
—
Svazek periodika
neuveden
Číslo periodika v rámci svazku
76
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
17
Strana od-do
106-122
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—