Marketing audit - are Czech firms aware of its use?
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F00%3A00000030" target="_blank" >RIV/00216305:26510/00:00000030 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Marketing audit - are Czech firms aware of its use?
Popis výsledku v původním jazyce
Marketingový audit je jedním z nástrojů diferenciace firem - umožňuje jim vytvořit si konkurenční výhodu, založenou na dokonalé znalosti firemního prostředí a vlastních silných a slabých stránek při výkonu marketingových činností.
Název v anglickém jazyce
Marketing audit - are Czech firms aware of its use?
Popis výsledku anglicky
Marketingový audit je jedním z nástrojů diferenciace firem - umožňuje jim vytvořit si konkurenční výhodu, založenou na dokonalé znalosti firemního prostředí a vlastních silných a slabých stránek při výkonu marketingových činností.
Klasifikace
Druh
A - Audiovizuální tvorba
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2000
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
80-214-1683-1
Místo vydání
Brno
Název nakladatele resp. objednatele
Fakulta podnikatelská
Verze
—
Identifikační číslo nosiče
—