Rozvoj elektronického obchodu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F02%3APU33625" target="_blank" >RIV/00216305:26510/02:PU33625 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Rozvoj elektronického obchodu
Popis výsledku v původním jazyce
Článek popisuje možnosti elektronického obnchodování a zabývá se typy obchodu B2B,B2C,A2B,A2C a možnostmi virtuálního obchodování pro průmyslové podniky. Popisuje možnosti elektyronického katalogu.
Název v anglickém jazyce
Development of e-commerce
Popis výsledku anglicky
This article describes basic possibilities of electronic commerce. Types as B2B, B2C, A2B, A2C and possibilities of virtual commerce for industry. It also describes development of electronic product catalogues for industry. Using developed program it canbe communicate directly or indirectly between business partners. Possibility of placing automatic orders via an electronic catalogue is shown as well.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2002
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Acta oeconomica N 13
ISBN
80-8055-598-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
24-27
Název nakladatele
EF Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici
Místo vydání
Banská Bystrica
Místo konání akce
Banská Bystica Slovakia
Datum konání akce
8. 2. 2002
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—