Strategy of Purchasing Marketing in Logistic Chain
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F02%3APU33678" target="_blank" >RIV/00216305:26510/02:PU33678 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Strategy of Purchasing Marketing in Logistic Chain
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek řeší koncepci logistiky opatřování s využitím nákupního marketing. Předkládá návaznosti základních pojmů jako je poslání, informační strategie, strategie a plánování, včetně strategického plánování v oblasti opatřování.
Název v anglickém jazyce
Strategy of Purchasing Marketing in Logistic Chain
Popis výsledku anglicky
Příspěvek řeší koncepci logistiky opatřování s využitím nákupního marketing. Předkládá návaznosti základních pojmů jako je poslání, informační strategie, strategie a plánování, včetně strategického plánování v oblasti opatřování.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2002
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Globalizacia a jej vplyv na transformujúce sa ekonomiky (pozitíva a negatíva)
ISBN
80-8070-005-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
111-117
Název nakladatele
ŽU v Žilina, Fakulta prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov, katedra ekonomiky
Místo vydání
Žilina
Místo konání akce
Rajecké Teplice
Datum konání akce
8. 10. 2002
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—