Strategické řízení firemních informací - teorie pro praxi
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F03%3APU43408" target="_blank" >RIV/00216305:26510/03:PU43408 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Strategické řízení firemních informací - teorie pro praxi
Popis výsledku v původním jazyce
Moderní koncepty managementu přikládají firemním informacím a jejich řízení velký význam. Jedná se především o to, aby řízení této oblasti, označované dále IS/IT ), bylo nedílnou součástí celkového řízení firmy, plnící správně a efektivně své specificképoslání a úkoly.
Název v anglickém jazyce
IS/IT Strategic mangement - theory for practice
Popis výsledku anglicky
Studies of the current state of Czech management testify that strategic management is one of the greatest weaknesses in the management of Czech business when compared with their Western competitors. At the Faculty of Business and Management of the University of Technology in Brno, considerable attention has been paid to studying strategic business management over the last five years. The aim of the institutional research programme of which partial results related IS/IT strategy formulation with focus onn methodological aspects are described in this paper, is to research the current state of strategic management in selected businesses, including comparisons of the current situation in the Czech Republic with the situation abroad, and formulating strategies and proposals aimed at improving the current state of affairs.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2003
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
—
Počet stran knihy
180
Název nakladatele
NEUVEDEN
Místo vydání
NEUVEDEN
Kód UT WoS knihy
—