Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Barriers of the entrance of the Czech SMEs to the international markets.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F03%3APU43452" target="_blank" >RIV/00216305:26510/03:PU43452 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Barriers of the entrance of the Czech SMEs to the international markets.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek je zaměřený na oblast internacionalizace malých a středních firem v České republice. Jeho součástí je prezentování některých vybraných výsledku z provedeného předvýzkumu v roce 2002, které blíže naznačují oblasti, ve kterých jsou předpokládanéohniska hlavních bariér českých malých a středních firem zabraňující jejich intenzivnějšímu zapojování do transakcí na mezinárodních trzích. Pozornost je věnována hlavně překážkám v jedné z vytypovaných oblastí, a to marketingu a marketingovému rozhodování. Článek poukazuje na nejvýznamnější strategické příležitostí a hrozby, ale také slabé a silné stránky našich firem.

  • Název v anglickém jazyce

    Barriers of the entrance of the Czech SMEs to the international markets.

  • Popis výsledku anglicky

    Příspěvek je zaměřený na oblast internacionalizace malých a středních firem v České republice. Jeho součástí je prezentování některých vybraných výsledku z provedeného předvýzkumu v roce 2002, které blíže naznačují oblasti, ve kterých jsou předpokládanéohniska hlavních bariér českých malých a středních firem zabraňující jejich intenzivnějšímu zapojování do transakcí na mezinárodních trzích. Pozornost je věnována hlavně překážkám v jedné z vytypovaných oblastí, a to marketingu a marketingovému rozhodování. Článek poukazuje na nejvýznamnější strategické příležitostí a hrozby, ale také slabé a silné stránky našich firem.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2003

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Globalizácia a jej sociálno-ekonomické dosledky

  • ISBN

    80-8070-134-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Žilina-EDIS-ŽU

  • Místo vydání

    ŽU, Žilina, Slovensko

  • Místo konání akce

    Rájecké Teplice, Slovenská republika

  • Datum konání akce

    7. 10. 2003

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku