Strategické aspekty průmyslového marketingu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F04%3APU49410" target="_blank" >RIV/00216305:26510/04:PU49410 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Strategic Aspects of Industrial Marketing
Popis výsledku v původním jazyce
This material is aimed at students at Málaga University, this is a material for the Industrial Management course. The strategic issues in industrial marketing are covered and discussed
Název v anglickém jazyce
Strategic Aspects of Industrial Marketing
Popis výsledku anglicky
This material is aimed at students at Málaga University, this is a material for the Industrial Management course. The strategic issues in industrial marketing are covered and discussed
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2004
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů