Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The Internationalisation of Czech SMEs: The Impact of Marketing Knowledge Deficits

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F04%3APU49448" target="_blank" >RIV/00216305:26510/04:PU49448 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    The Internationalisation of Czech SMEs: The Impact of Marketing Knowledge Deficits

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The entry of the Czech Republic into the EU provides new opportunities for research in the area of corporate growth and business environmental change, among many others. Both factors will be a source of additional complexity that will have to be addressed by Czech companies. As well as providing many new business opportunities, the changes brought about by the accession may constitute significant threats for some Czech enterprises.

  • Název v anglickém jazyce

    The Internationalisation of Czech SMEs: The Impact of Marketing Knowledge Deficits

  • Popis výsledku anglicky

    The entry of the Czech Republic into the EU provides new opportunities for research in the area of corporate growth and business environmental change, among many others. Both factors will be a source of additional complexity that will have to be addressed by Czech companies. As well as providing many new business opportunities, the changes brought about by the accession may constitute significant threats for some Czech enterprises.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA402%2F02%2F0106" target="_blank" >GA402/02/0106: Internacionalizace malých a středních podnikatelů v ČR</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2004

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Business and Economic Development in Central and Eastern Europe

  • ISBN

    80-214-2717-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    20

  • Strana od-do

    67-86

  • Název nakladatele

    VUT v Brně, Fakulta podnikatelská

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    10. 9. 2004

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku