The Internationalisation of Czech SMEs: The Impact of Marketing Knowledge Deficits
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F04%3APU49448" target="_blank" >RIV/00216305:26510/04:PU49448 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
The Internationalisation of Czech SMEs: The Impact of Marketing Knowledge Deficits
Popis výsledku v původním jazyce
The entry of the Czech Republic into the EU provides new opportunities for research in the area of corporate growth and business environmental change, among many others. Both factors will be a source of additional complexity that will have to be addressed by Czech companies. As well as providing many new business opportunities, the changes brought about by the accession may constitute significant threats for some Czech enterprises.
Název v anglickém jazyce
The Internationalisation of Czech SMEs: The Impact of Marketing Knowledge Deficits
Popis výsledku anglicky
The entry of the Czech Republic into the EU provides new opportunities for research in the area of corporate growth and business environmental change, among many others. Both factors will be a source of additional complexity that will have to be addressed by Czech companies. As well as providing many new business opportunities, the changes brought about by the accession may constitute significant threats for some Czech enterprises.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA402%2F02%2F0106" target="_blank" >GA402/02/0106: Internacionalizace malých a středních podnikatelů v ČR</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2004
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Business and Economic Development in Central and Eastern Europe
ISBN
80-214-2717-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
20
Strana od-do
67-86
Název nakladatele
VUT v Brně, Fakulta podnikatelská
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
10. 9. 2004
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—