Výsledky inovace předmětu Marketinogvé aplikace.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F08%3APU79377" target="_blank" >RIV/00216305:26510/08:PU79377 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Výsledky inovace předmětu Marketinogvé aplikace.
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek popisuje výsledek procesu inovace předmětu Marketingové aplikace - jako jednoho ze ztěžejních předmětů závěrečného ročníku magisterského studia oboru Podnikové finance a obchod na Fakultě podnikatelské VUT v Brně
Název v anglickém jazyce
Results of innovation of Marketing Application Course
Popis výsledku anglicky
The paper deals with a description of a process of innovation of a Marketing appliacation course - as one of core courses of the final study year of Company Economics and Finance specialization at Business and Management Faculty, Brno University of Technology
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Marketing a komunikace
ISSN
1211-5622
e-ISSN
—
Svazek periodika
XVIII (4)
Číslo periodika v rámci svazku
4
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
2
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—