Hypothesis Aided Approach to the Instruction of the Limit of a Function
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F09%3APU83587" target="_blank" >RIV/00216305:26510/09:PU83587 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Hypothesis Aided Approach to the Instruction of the Limit of a Function
Popis výsledku v původním jazyce
The paper presents an approach based on the support of hypothesis that is put forward by means of calculator aid.
Název v anglickém jazyce
Hypothesis Aided Approach to the Instruction of the Limit of a Function
Popis výsledku anglicky
The paper presents an approach based on the support of hypothesis that is put forward by means of calculator aid.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Proc eedings of the 10th International Conference "Models in Developing Mathematics Education"
ISBN
83-919465-9-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
—
Název nakladatele
Dresden University of Applied Sciences
Místo vydání
Dresden, Německo
Místo konání akce
Praha
Datum konání akce
15. 7. 2007
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—