Inovační scorecard jako prostředek meření inovační výkonnosti u MSP
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F10%3APU90014" target="_blank" >RIV/00216305:26510/10:PU90014 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Inovační scorecard jako prostředek meření inovační výkonnosti u MSP
Popis výsledku v původním jazyce
Článek se zabývá aktuální tématem současného podnikatelského prostředí, a to vztahem inovací a celkové výkonnosti podniku. V úvodu článku je vyzdvižen význam měření inovační výkonnosti pro naše MSP. Účelem tohoto článku je představit a diskutovat znalosti a zjištění sekundárního a zejména originálního primárního výzkumu na dané téma, jež se uskutečnil pod záštitou Interní grantové agentury Fakulty podnikatelské VUT v Brně během let 2009 a 2010 v Jihomoravském kraji ČR. Výzkum byl proveden dotazníkovou formou. Získané výsledky odráží pohled na inovační aktivity podniků z pohledu manažerů středního a vyššího vedení. Za účelem zhodnocení postojů podniků k inovačním aktivitám a jejich měření byly zvoleny faktory jako např., podmínky pro zavádění inovací vpodniku, typy realizovaných inovací, způsoby vyhodnocování, odpovědnost za inovace apod. Vše bylo zkoumáno z pohledu manažerů. Rovněž je přiložena p
Název v anglickém jazyce
Innovation Scorecard as a tool for innovation performance measurement in SME
Popis výsledku anglicky
The paper deals with an issue of innovation and a company's performance in a business environment. The importance of innovation performance measurement is point out in prelude of this contribution. The purpose of this paper is to present and discus knowledge and findings of secondary and finally also original primary research into South-Moravian companies within two projects of Internal Grant Agency Faculty of Business and Management Brno University of Technology, which were conducted in 2009 and 2010.For this analysis a questionnaire survey was used - the results of the primary research reflect innovative activities from the managers' point of view. To evaluate companies' attitude to innovative activities and their measurement, I choose factors suchas conditions for innovative activities, types of innovative activities, their evaluation, responsibility for innovation etc. as seen by managers. Also a case study of well known multinational company Whirpool about their transformation o
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
TRENDY EKONOMIKY A MANAGEMENTU
ISSN
1802-8527
e-ISSN
—
Svazek periodika
IV.
Číslo periodika v rámci svazku
7
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
15
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—