Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Aspects of evaluation of the effectiveness of the Czech construction industry due to the life cycle

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F11%3APU95378" target="_blank" >RIV/00216305:26510/11:PU95378 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Aspects of evaluation of the effectiveness of the Czech construction industry due to the life cycle

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Aim of this paper is to map out the specifics of the Czech construction market and justify the relevance of the choice of this sector as a targeted area within the marketing-oriented research work. Article analyzes the construction industry especially from the perspective of construction production, construction contracts, business, construction, and associated development of sales in this field. The purpose is to provide a holistic view of development in the construction industry in recent years and determine whether it is appropriate to target the areas of marketing research. These specific features and aspects are discussed from the perspective of the life cycle of a product / service - construction activity. This contribution was prepared on the FPVUT Brno the number of solved FP-S-11-3/1417 project titled "Innovative approaches in management and marketing in Europe a global environment".

  • Název v anglickém jazyce

    Aspects of evaluation of the effectiveness of the Czech construction industry due to the life cycle

  • Popis výsledku anglicky

    Aim of this paper is to map out the specifics of the Czech construction market and justify the relevance of the choice of this sector as a targeted area within the marketing-oriented research work. Article analyzes the construction industry especially from the perspective of construction production, construction contracts, business, construction, and associated development of sales in this field. The purpose is to provide a holistic view of development in the construction industry in recent years and determine whether it is appropriate to target the areas of marketing research. These specific features and aspects are discussed from the perspective of the life cycle of a product / service - construction activity. This contribution was prepared on the FPVUT Brno the number of solved FP-S-11-3/1417 project titled "Innovative approaches in management and marketing in Europe a global environment".

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    International Scientific Conference ?Whither Our Economies

  • ISSN

    2029-8501

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2011

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    LT - Litevská republika

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    151-157

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus