Aspects of evaluation of the effectiveness of the Czech construction industry due to the life cycle
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F11%3APU95378" target="_blank" >RIV/00216305:26510/11:PU95378 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Aspects of evaluation of the effectiveness of the Czech construction industry due to the life cycle
Popis výsledku v původním jazyce
Aim of this paper is to map out the specifics of the Czech construction market and justify the relevance of the choice of this sector as a targeted area within the marketing-oriented research work. Article analyzes the construction industry especially from the perspective of construction production, construction contracts, business, construction, and associated development of sales in this field. The purpose is to provide a holistic view of development in the construction industry in recent years and determine whether it is appropriate to target the areas of marketing research. These specific features and aspects are discussed from the perspective of the life cycle of a product / service - construction activity. This contribution was prepared on the FPVUT Brno the number of solved FP-S-11-3/1417 project titled "Innovative approaches in management and marketing in Europe a global environment".
Název v anglickém jazyce
Aspects of evaluation of the effectiveness of the Czech construction industry due to the life cycle
Popis výsledku anglicky
Aim of this paper is to map out the specifics of the Czech construction market and justify the relevance of the choice of this sector as a targeted area within the marketing-oriented research work. Article analyzes the construction industry especially from the perspective of construction production, construction contracts, business, construction, and associated development of sales in this field. The purpose is to provide a holistic view of development in the construction industry in recent years and determine whether it is appropriate to target the areas of marketing research. These specific features and aspects are discussed from the perspective of the life cycle of a product / service - construction activity. This contribution was prepared on the FPVUT Brno the number of solved FP-S-11-3/1417 project titled "Innovative approaches in management and marketing in Europe a global environment".
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
International Scientific Conference ?Whither Our Economies
ISSN
2029-8501
e-ISSN
—
Svazek periodika
2011
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
LT - Litevská republika
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
151-157
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—