Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

MSP v Bulharsku a zhodnocení jejich marketingových aktivit v hlavním městě Sofii

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F11%3APU95509" target="_blank" >RIV/00216305:26510/11:PU95509 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    MSP v Bulharsku a zhodnocení jejich marketingových aktivit v hlavním městě Sofii

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Každá země má svou národní image, prostřednictvím které se představuje svým zákazníkům. Statisticky je dokázáno, že každá země má více malých a středních podnikatelů než těch velkých. Pokud se budeme bavit o MSP v České republice, je velice pravděpodobné, že každý z nás si umí představit, jak české podniky komunikují s širokou veřejností. Obdobně toto funguje i v případě našich sousedů a v některých dalších zemích západní Evropy. Avšak jen málokdo z nás si dokáže představit současný stav na východě Evropy, který je od střední a západní Evropy odlišný. Nástin současné situace na východě přináší tato studie provedená na MSP v hlavním městě Bulharska, v Sofii.

  • Název v anglickém jazyce

    SMEs in Bulgaria and assess their marketing activities in the capital city Sofia

  • Popis výsledku anglicky

    Each country has its own national image through this image i tis presents to its customers. Statistically it is proven that each country has more small and medium enterprises than the large ones. If we are talking about the SMEs in the Czech Republic itis very likely that each of us can imagine the way how Czech companies communicate with public. This situation is similar with our neighbours and with some other countries of west Europe to. But only a few of us can imagine current situation in east Europe, which differs from middle and west Europe. Outline of the current situation in the east brings the study conducted on SMEs in the Bulgarian capital, Sofia.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů