Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Hodnotící rámec generování nápadů v rámci inovačních aktivit

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F12%3APU100937" target="_blank" >RIV/00216305:26510/12:PU100937 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Hodnotící rámec generování nápadů v rámci inovačních aktivit

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Měření výkonnosti inovačních aktivit a zejména počáteční kreativní invenční fáze je jedním z nejvíce rozhodujících prvků úspěchu inovace. Velmi důležité je měření inovačních vstupů, nejčastěji za pomoci nefinančních ukazatelů. Míra jejich naplnění svědčío tom, že inovace má šanci být po svém dokončení rentabilní. Podniky zabývající se inovacemi stále hledají odpovídající ukazatele pro hodnocení inovací. Inovační metriky by měly motivovat manažery a pracovníky k realizaci úspěšných inovací napojených přímo na strategii podniku. Cílem tohoto článku je představit hrubý rámec pro měření prvotní fáze inovačního procesu, tj. generování nápadů.

  • Název v anglickém jazyce

    Assessment Framework for Ideation within Innovation Activities

  • Popis výsledku anglicky

    Performance measurement of innovative activities and particularly the initial creative inventive phase is one of the most critical elements of successful innovation. Measuring of innovation inputs usually with the help of non-financial metrics is very important. Degree of their fulfillment suggests that innovation has a chance to be profitable after its completion and market introduction. Enterprises engaged in innovation are still looking for appropriate indicators for innovation assessment. These metrics should motivate managers and employees to implement successful innovations that are directly linked to business strategy. The aim of the paper is to present a rough framework for measuring the initial phase of the innovation process, i.e. the generation of ideas.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky 2012

  • ISBN

    978-80-905243-3-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    3771

  • Strana od-do

    3344-3352

  • Název nakladatele

    Magnanimitas

  • Místo vydání

    Hradec Králové

  • Místo konání akce

    Hradec Králové

  • Datum konání akce

    10. 12. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku