Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Názory studentů FP VUT v Brně na využití ICT v předmětech matematika a statistika

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F12%3APU98976" target="_blank" >RIV/00216305:26510/12:PU98976 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Názory studentů FP VUT v Brně na využití ICT v předmětech matematika a statistika

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek je zaměřen na problematiku výuky matematických disciplín v prostředí Fakulty podnikatelské Vysokého učení technického v Brně. Autoři vycházejí z průzkumu, který je pravidelně realizován mezi studenty a je zaměřen na problematiku přístupu a využitíinformačních a komunikačních technologií ve výuce matematických a statistic-kých metod. Autoři dále identifikují využití informačních a komunikačních technologií společně s kognitivními tech-nologiemi a přístupem jako cestu k upevnění a posílení pozicematematických a statistických disciplín ve výuce a rozvoje kreativity studentů při řešení praktických úloh z oblasti oboru jejich studia.

  • Název v anglickém jazyce

    The Opinion of Students from FBM BUT on the Using of ICT in Mathematics and Statistics

  • Popis výsledku anglicky

    The article deals with selected issues of teaching of mathematic and statistics disciplines at Czech higher education institutions. Specific focus is on teaching at the Faculty of Business and Management of the Brno University of Technology (BUT) based on the periodic student survey concerned with approach to and utilisation of ICT, mathematical and statistical methods.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Internationa colloquium on the Management of educational Process

  • ISBN

    978-80-7231-865-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    1-10

  • Název nakladatele

    Univerzita obrany

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    17. 5. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku