Vliv nákupního chování zákazníků na oceňování majetku
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F12%3APU99779" target="_blank" >RIV/00216305:26510/12:PU99779 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Vliv nákupního chování zákazníků na oceňování majetku
Popis výsledku v původním jazyce
Článek popisuje výzkum prováděný s cílem aktualizovat metodiku dlouhodobých odpisovatelného movitého majetku oceňování v budoucnu, dále jen DHMMO, reálnou hodnotou.
Název v anglickém jazyce
The Influence of Customers Purchasing Behaviour on Property Valuation
Popis výsledku anglicky
The article describes the research carried out in order to update the methodology of long-term depreciable goods and chattels valuation in future, thereinafter DHMMO, by real value.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
TRENDY EKONOMIKY A MANAGEMENTU
ISSN
1802-8527
e-ISSN
—
Svazek periodika
VI
Číslo periodika v rámci svazku
10
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
83-89
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—