Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Definování homogenních skupin stakeholderů z hlediska hodnocení jejich vlivu na řízení podniku

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F13%3APU105640" target="_blank" >RIV/00216305:26510/13:PU105640 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Definování homogenních skupin stakeholderů z hlediska hodnocení jejich vlivu na řízení podniku

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Stávající ekonomické prostředí vytváří vysoce konkurenční tlaky, které se projevují v inovacích, definovaných podnikových strategiích. Konkurenční strategie byla vždy nedílnou součástí rozvoje a uplatnění se na trhu každého podniku. Vedla k naplnění vizespolečnosti a spokojenosti vlastníků i manažerů. S rostoucí dynamikou podnikatelského prostředí začaly růst i nároky na konkurenční strategie. Tyto konkurenční strategie se zaměřují primárně na zákaznické skupiny. Nicméně se tyto strategie mohou zaměřovat i na aktivity konkurenčního podniku a na proaktivní hledače zahraničních expanzí (Pollard, Simberova, 2008; Koleňák, Koleňáková, 2012).

  • Název v anglickém jazyce

    Defining homogenous groups of stakeholders in terms of assessing their impact on business management

  • Popis výsledku anglicky

    The current economic environment creates a highly competitive pressures that are reflected in innovation, which is defined in corporate strategies. Competitive strategy has always been an integral part of the development and application in the market ofeach business. It has led to the corporate vision and satisfaction of owners and managers. With the increasing dynamics of the business environment has begun to increase requirements on the competitive strategy. These competitive strategies focus primarily on customer groups. However, these strategies can focus on the activities of a competitor and proactive seekers of foreign expansion.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Scientia&Societas

  • ISSN

    1801-7118

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    IX

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    164-172

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus