MULTIPLE VALUE FOR THE CUSTOMER AS A FOUNDATION FOR NEW BUSINESS MODELS IN GREEN ENTREPRENEURIAL CONDITIONS
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F15%3APU115736" target="_blank" >RIV/00216305:26510/15:PU115736 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
MULTIPLE VALUE FOR THE CUSTOMER AS A FOUNDATION FOR NEW BUSINESS MODELS IN GREEN ENTREPRENEURIAL CONDITIONS
Popis výsledku v původním jazyce
The objective of the paper is to describe the importance of an approach rooted on a business model concept dedicated to multiple value creation for the customer. The description will be based upon the traditional approach to entrepreneurship. Regarding used methodology based on comparison and case study, the paper’s contents are based on a dialogue between a theoretical and practical illustration of business practice and utilized business models.
Název v anglickém jazyce
MULTIPLE VALUE FOR THE CUSTOMER AS A FOUNDATION FOR NEW BUSINESS MODELS IN GREEN ENTREPRENEURIAL CONDITIONS
Popis výsledku anglicky
The objective of the paper is to describe the importance of an approach rooted on a business model concept dedicated to multiple value creation for the customer. The description will be based upon the traditional approach to entrepreneurship. Regarding used methodology based on comparison and case study, the paper’s contents are based on a dialogue between a theoretical and practical illustration of business practice and utilized business models.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Travaux scientifiques du Reseau PGV Pour une Europe forte : rénover les structures économiques, entrepreneuriales, politiques, territoriales et éducatives Monographie sous la redaction scientifique de Claude Martin et Jana Marasová
ISBN
978-80-557-0921-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
746
Strana od-do
55-69
Název nakladatele
Belianum
Místo vydání
Banská Bystrica
Místo konání akce
Banská Bystrica
Datum konání akce
10. 9. 2015
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
000389158900002