Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Classification of ERP System Services

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F16%3APU119890" target="_blank" >RIV/00216305:26510/16:PU119890 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.si-journal.org/index.php/JSI/article/viewFile/263/265" target="_blank" >http://www.si-journal.org/index.php/JSI/article/viewFile/263/265</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.20470/jsi.v7i3.263" target="_blank" >10.20470/jsi.v7i3.263</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Classification of ERP System Services

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Today the ERP business information systems are an essential tool for organization management, regardless of size and field of activity. Their successful implementation and use is conditioned predominantly by IS/ICT knowledge and managerial skills required for directing their life cycle correctly. Defining and correct setting of the service level is a key requirement and skill, usually provided by a service provider based on an implementation and service contract, or an advisory organization, in particular when presale services concerning analyses and tender documentation processing are provided. The following paper discusses the characteristics of the individual service types and the particulars of their practical use. Moreover, it presents the selected significant results of the long-term research performed by the authors in the Center for inVestigations into Information Systems.

  • Název v anglickém jazyce

    Classification of ERP System Services

  • Popis výsledku anglicky

    Today the ERP business information systems are an essential tool for organization management, regardless of size and field of activity. Their successful implementation and use is conditioned predominantly by IS/ICT knowledge and managerial skills required for directing their life cycle correctly. Defining and correct setting of the service level is a key requirement and skill, usually provided by a service provider based on an implementation and service contract, or an advisory organization, in particular when presale services concerning analyses and tender documentation processing are provided. The following paper discusses the characteristics of the individual service types and the particulars of their practical use. Moreover, it presents the selected significant results of the long-term research performed by the authors in the Center for inVestigations into Information Systems.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Journal of Systems Integration

  • ISSN

    1804-2724

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    7

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    13

  • Strana od-do

    66-78

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus