Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The Relation of Knowledge Management and Marketing Communication of Small and Medium-Sized Producers in the Segment of Outdoor Clothing in the Czech Republic

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F16%3APU120467" target="_blank" >RIV/00216305:26510/16:PU120467 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://link.springer.com/chapter/10.1007%2F978-3-319-33865-1_29" target="_blank" >http://link.springer.com/chapter/10.1007%2F978-3-319-33865-1_29</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1007/978-3-319-33865-1_29" target="_blank" >10.1007/978-3-319-33865-1_29</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    The Relation of Knowledge Management and Marketing Communication of Small and Medium-Sized Producers in the Segment of Outdoor Clothing in the Czech Republic

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The article is involved in the relation between knowledge management and marketing communication of small and medium-sized producers of outdoor clothing in the Czech Republic. Correct management of knowledge is the key factor with regard to high concentration of the Czech outdoor producers. The objective is an optimal communication with customers within the framework of the use of outdoor brand. Small and medium-sized producers, within the competitive struggle, are forced to find savings and to transfer their manufacturing plants outside the territory of the Czech Republic. Awareness of these Czech outdoor brands is frequently rather poor in the Czech market. Consequently, the application of knowledge management, respectively change in style of management towards the complex use of knowledge can be strength for such producers. The article works with the outputs from own research in the field of knowledge management and area of marketing communication of outdoor clothing producers. The subject has focused on organized use of knowledge in marketing activities of producers, where the authors highlight key factors of knowledge management.

  • Název v anglickém jazyce

    The Relation of Knowledge Management and Marketing Communication of Small and Medium-Sized Producers in the Segment of Outdoor Clothing in the Czech Republic

  • Popis výsledku anglicky

    The article is involved in the relation between knowledge management and marketing communication of small and medium-sized producers of outdoor clothing in the Czech Republic. Correct management of knowledge is the key factor with regard to high concentration of the Czech outdoor producers. The objective is an optimal communication with customers within the framework of the use of outdoor brand. Small and medium-sized producers, within the competitive struggle, are forced to find savings and to transfer their manufacturing plants outside the territory of the Czech Republic. Awareness of these Czech outdoor brands is frequently rather poor in the Czech market. Consequently, the application of knowledge management, respectively change in style of management towards the complex use of knowledge can be strength for such producers. The article works with the outputs from own research in the field of knowledge management and area of marketing communication of outdoor clothing producers. The subject has focused on organized use of knowledge in marketing activities of producers, where the authors highlight key factors of knowledge management.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50602 - Public administration

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Strategic Innovative Marketing: 4th IC-SIM, Mykonos, Greece 2015

  • ISBN

    978-3-319-33863-7

  • ISSN

    2198-7246

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    227-233

  • Název nakladatele

    Springer International Publishing

  • Místo vydání

    Neuveden

  • Místo konání akce

    mykonos

  • Datum konání akce

    24. 9. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000405332300029