Specifické faktory úspěchů - zákaznická zkušenost, tvorba hodnoty a born globals
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F17%3APU126777" target="_blank" >RIV/00216305:26510/17:PU126777 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://hdl.handle.net/11012/70335" target="_blank" >http://hdl.handle.net/11012/70335</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Specifické faktory úspěchů - zákaznická zkušenost, tvorba hodnoty a born globals
Popis výsledku v původním jazyce
Záměrem tohoto článku je ověřit a analyzovat vzájemnou závislost tří potenciálních faktorů úspěchu firem, jimiž jsou zákaznická zkušenost, tvorba hodnoty a born globals.
Název v anglickém jazyce
Specific business success factors - customer experience, value creation and born globals
Popis výsledku anglicky
The purpose of this article is to analyze and verify the interdependence of the three potential success factors of companies to that are: customer experience, value creation and born globals.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50204 - Business and management
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2017
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Workshop specifického výzkumu 2017
ISBN
978-80-214-5598-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
13
Strana od-do
4-16
Název nakladatele
Vysoké učení technické v Brně Fakulta podnikatelská
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
8. 12. 2017
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—