Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Synergy of interfunctional coorgination and services in companies producing electrical equipment and electronic components in the Czech Republic: pilot study

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F18%3APU129063" target="_blank" >RIV/00216305:26510/18:PU129063 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://economic-research.pl/Journals/index.php/oc/issue/view/101" target="_blank" >http://economic-research.pl/Journals/index.php/oc/issue/view/101</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.24136/oc.2018.022" target="_blank" >10.24136/oc.2018.022</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Synergy of interfunctional coorgination and services in companies producing electrical equipment and electronic components in the Czech Republic: pilot study

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Interfunctional coordination (IFC) is a part of market orientation and at the same time an approach which helps to improve cooperation between different departments or functions in a company. Market orientation is an approach aimed at external and internal elements and activities leading to performance increase. Services offered by a manufacturer are activities complementing their products. Manufacturers can benefit from the service differentiation and use it to design alternative marketing strategies. Generally, IFC and services — contributes to higher positive effect on business performance. For this reason, it is interesting to know if synergy of IFC and services have a higher positive effect on business performance.

  • Název v anglickém jazyce

    Synergy of interfunctional coorgination and services in companies producing electrical equipment and electronic components in the Czech Republic: pilot study

  • Popis výsledku anglicky

    Interfunctional coordination (IFC) is a part of market orientation and at the same time an approach which helps to improve cooperation between different departments or functions in a company. Market orientation is an approach aimed at external and internal elements and activities leading to performance increase. Services offered by a manufacturer are activities complementing their products. Manufacturers can benefit from the service differentiation and use it to design alternative marketing strategies. Generally, IFC and services — contributes to higher positive effect on business performance. For this reason, it is interesting to know if synergy of IFC and services have a higher positive effect on business performance.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>imp</sub> - Článek v periodiku v databázi Web of Science

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Oeconomia Copernicana

  • ISSN

    2083-1277

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    9

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3

  • Stát vydavatele periodika

    PL - Polská republika

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    451-459

  • Kód UT WoS článku

    000446960700005

  • EID výsledku v databázi Scopus