Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Udržitelnost a kreativita ve sklářském průmyslu v České republice

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F18%3APU130533" target="_blank" >RIV/00216305:26510/18:PU130533 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Udržitelnost a kreativita ve sklářském průmyslu v České republice

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tento článek obsahuje výsledky dotazníkového průzkumu v oblasti indikátorů kreativity a udržitelnosti ve sklářském průmyslu v České republice. V současné době dochází k častému nahrazování plastu jiným materiálem. Je zde tedy možné, že výrobky ze skla budou nyní více požadovány než dříve. Dotazníkové šetření odhalilo, které ukazatele jsou pro firmy zajímavé a žádoucí a na druhou stranu které nikoliv. Je zde patrné, že velké firmy sledují více ukazatelů, než společnost o pár zaměstnancích. Tyto společnosti více dají na tzv. „selský rozum“, než na hromadu ukazatelů a metodik. Také je velký rozdíl mezi společnostmi zabývajícími se výrobou technického skla, nebo výrobou bižuterie. Je zřejmé, že u bižuterie je větší prostor pro kreativitu, než při výrobě např. skla do automobilů, bezpečnostních skel apod.

  • Název v anglickém jazyce

    Sustainability and creativity in Glass industry in the Czech Republic

  • Popis výsledku anglicky

    This article contains the results of a questionnaire survey on the indicators of creativity and sustainability in the glass industry in the Czech Republic. Currently, plastic is often replaced by other materials. It is therefore possible that glass products will now be more demanded than before. The questionnaire survey revealed which indicators are interesting and desirable for companies, and on the other hand, which are not. It is obvious that large companies are pursuing more indicators than companies with a few employees. These companies put more on so-called "common sense" than on piles of indicators and methodologies. There is also a big difference between companies involved in the production of technical glass or the production of costume jewelery. Obviously, there is more ways for creativity in jewelery than in the manufacture of, for example, glass for cars, safety glass etc.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Workshop specifického výzkumu 2018

  • ISBN

    978-80-214-5705-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    266

  • Strana od-do

    214-225

  • Název nakladatele

    Vysoké učení technické v Brně, Fakulta podnikatelská

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    FP VUT v Brně

  • Datum konání akce

    7. 12. 2018

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku