Udržitelnost a kreativita ve sklářském průmyslu v České republice
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F18%3APU130533" target="_blank" >RIV/00216305:26510/18:PU130533 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Udržitelnost a kreativita ve sklářském průmyslu v České republice
Popis výsledku v původním jazyce
Tento článek obsahuje výsledky dotazníkového průzkumu v oblasti indikátorů kreativity a udržitelnosti ve sklářském průmyslu v České republice. V současné době dochází k častému nahrazování plastu jiným materiálem. Je zde tedy možné, že výrobky ze skla budou nyní více požadovány než dříve. Dotazníkové šetření odhalilo, které ukazatele jsou pro firmy zajímavé a žádoucí a na druhou stranu které nikoliv. Je zde patrné, že velké firmy sledují více ukazatelů, než společnost o pár zaměstnancích. Tyto společnosti více dají na tzv. „selský rozum“, než na hromadu ukazatelů a metodik. Také je velký rozdíl mezi společnostmi zabývajícími se výrobou technického skla, nebo výrobou bižuterie. Je zřejmé, že u bižuterie je větší prostor pro kreativitu, než při výrobě např. skla do automobilů, bezpečnostních skel apod.
Název v anglickém jazyce
Sustainability and creativity in Glass industry in the Czech Republic
Popis výsledku anglicky
This article contains the results of a questionnaire survey on the indicators of creativity and sustainability in the glass industry in the Czech Republic. Currently, plastic is often replaced by other materials. It is therefore possible that glass products will now be more demanded than before. The questionnaire survey revealed which indicators are interesting and desirable for companies, and on the other hand, which are not. It is obvious that large companies are pursuing more indicators than companies with a few employees. These companies put more on so-called "common sense" than on piles of indicators and methodologies. There is also a big difference between companies involved in the production of technical glass or the production of costume jewelery. Obviously, there is more ways for creativity in jewelery than in the manufacture of, for example, glass for cars, safety glass etc.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50204 - Business and management
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2018
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Workshop specifického výzkumu 2018
ISBN
978-80-214-5705-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
266
Strana od-do
214-225
Název nakladatele
Vysoké učení technické v Brně, Fakulta podnikatelská
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
FP VUT v Brně
Datum konání akce
7. 12. 2018
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—