Přístupy společností ke sběru dat týkajících se zákaznické zkušenosti
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F19%3APU134611" target="_blank" >RIV/00216305:26510/19:PU134611 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Přístupy společností ke sběru dat týkajících se zákaznické zkušenosti
Popis výsledku v původním jazyce
Cílem tohoto článku je analyzovat formu dotazování několika firem, které u svých zákazníků provádějí sběr dat v oblasti zákaznické zkušenosti.
Název v anglickém jazyce
Approaches of companies to the collection of customer experience data
Popis výsledku anglicky
The aim of this article is to analyze the form of data collection of several companies that collect data in the field of customer experience.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50204 - Business and management
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2019
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Workshop specifického výzkumu 2019
ISBN
978-80-214-5835-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
12
Strana od-do
70-82
Název nakladatele
Faculty of Business and Management, Brno University of Economy
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
FP VUT v Brně
Datum konání akce
6. 12. 2019
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—