Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Technology Start-up Marketing Strategy and Lifecycle: First Empirical Findings by Qualitative Research

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F21%3APU143350" target="_blank" >RIV/00216305:26510/21:PU143350 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://trends.fbm.vutbr.cz/index.php/trends/article/view/614/195195280" target="_blank" >https://trends.fbm.vutbr.cz/index.php/trends/article/view/614/195195280</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.13164/trends.2021.38.71" target="_blank" >10.13164/trends.2021.38.71</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Technology Start-up Marketing Strategy and Lifecycle: First Empirical Findings by Qualitative Research

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Technology start-ups go through certain stages in their lifecycle. In each stage of the lifecycle, there is a different approach to marketing strategy and its application through marketing activities. Creating an empirically based framework of a technology startup marketing strategy based on each lifecycle stage will increase the chances of success for such a technology start-up.

  • Název v anglickém jazyce

    Technology Start-up Marketing Strategy and Lifecycle: First Empirical Findings by Qualitative Research

  • Popis výsledku anglicky

    Technology start-ups go through certain stages in their lifecycle. In each stage of the lifecycle, there is a different approach to marketing strategy and its application through marketing activities. Creating an empirically based framework of a technology startup marketing strategy based on each lifecycle stage will increase the chances of success for such a technology start-up.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Trends in Economics and Management

  • ISSN

    2336-6508

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    15

  • Číslo periodika v rámci svazku

    28

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    21

  • Strana od-do

    71-91

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus