Technology Start-up Marketing Strategy and Lifecycle: First Empirical Findings by Qualitative Research
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F21%3APU143350" target="_blank" >RIV/00216305:26510/21:PU143350 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://trends.fbm.vutbr.cz/index.php/trends/article/view/614/195195280" target="_blank" >https://trends.fbm.vutbr.cz/index.php/trends/article/view/614/195195280</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.13164/trends.2021.38.71" target="_blank" >10.13164/trends.2021.38.71</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Technology Start-up Marketing Strategy and Lifecycle: First Empirical Findings by Qualitative Research
Popis výsledku v původním jazyce
Technology start-ups go through certain stages in their lifecycle. In each stage of the lifecycle, there is a different approach to marketing strategy and its application through marketing activities. Creating an empirically based framework of a technology startup marketing strategy based on each lifecycle stage will increase the chances of success for such a technology start-up.
Název v anglickém jazyce
Technology Start-up Marketing Strategy and Lifecycle: First Empirical Findings by Qualitative Research
Popis výsledku anglicky
Technology start-ups go through certain stages in their lifecycle. In each stage of the lifecycle, there is a different approach to marketing strategy and its application through marketing activities. Creating an empirically based framework of a technology startup marketing strategy based on each lifecycle stage will increase the chances of success for such a technology start-up.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50204 - Business and management
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2021
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Trends in Economics and Management
ISSN
2336-6508
e-ISSN
—
Svazek periodika
15
Číslo periodika v rámci svazku
28
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
21
Strana od-do
71-91
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—