Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

MINIMALIZACE ŠKOD PO NEHODĚ CISTERNY NA DÁLNICI

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26610%2F17%3APU123637" target="_blank" >RIV/00216305:26610/17:PU123637 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    MINIMALIZACE ŠKOD PO NEHODĚ CISTERNY NA DÁLNICI

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Profesionalizace vyprošťovacích firem, použití speciální techniky, zařízení a standardizace prací umožňují minimalizace následných škod. Profesionální přístup k této činnosti vede k minimalizaci škod po nehodě na samotném vozidle, vozovce a jejím okolí, ale i minimalizace kolon apod. Neznalost konstrukce vozidla a špatně zvolená technologie má za následek následné škody po nehodě. Díky znalosti konstrukce havarované cisterny lze použít správnou vyprošťovací techniku, která bude v práci také probírána. Veškerá neznalost těchto věcí má za následek následné škody po nehodě.

  • Název v anglickém jazyce

    MINIMIZING THE LOSSES AFTER THE ACCIDENT TANK ON HIGHWAY

  • Popis výsledku anglicky

    Professionalization of extrication companies, using special techniques and equipment standardization work, gives the possibility to minimize the consequential damage. Professional approach leads not only to after crash damages minimization on the vehicle, road and the surroundings, but also to convoy minimization etc. Ignorance of vehicle construction and wrongly chosen technology leads to subsequent after crash damages. Correct extrication method, can be used thanks to knowledge of crashed tank construction. Not knowing all needed information leads to after crash damages.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20104 - Transport engineering

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů