Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Analýza plavecké výkonnosti studentů VUT v Brně v akademickém roce 2016/2017

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26630%2F17%3APU127147" target="_blank" >RIV/00216305:26630/17:PU127147 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Analýza plavecké výkonnosti studentů VUT v Brně v akademickém roce 2016/2017

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cílem našeho výzkumu bylo, zjistit úroveň plaveckých dovedností studentů Vysokého učení technického v Brně (VUT) a porovnat je s hodnotící škálou dle Coopera (1983), Kopřivy (1993) a s tabulkami výkonnosti vytvořené pro studenty Fakulty tělesné výchovy a sportu Univerzity Karlovy (Čechovská I., Čechovská B. & Hejtíková, 2008) včetně komparace výsledků dvanáctiminutového testu na začátku a na konci semestru u studentů i studentek výukového a volného kondičního plavání. Zjistili jsme, že studenti i studentky výukového plavání VUT v Brně mají na konci semestrů dle Cooperovy hodnotící škály dobrou až přijatelnou úroveň výkonnosti. Podle dalších dvou testů je plavecká výkonnost našich studentů nižší. U mužů i u žen byli hodnoty 12 min testu souvislého plavání na konci semestru vyšší u výukového plavání než u volného plavání. Je však zajímavé, že u mužů není rozdíl mezi výkony velmi patrný (p-value=0,2515), avšak u žen je rozdíl výrazný s p-value=0,0004377.

  • Název v anglickém jazyce

    Analysis of swimming performance of BUT students in the academic year 2016/2017

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of our research was to determine the level of swimming skills of students of the Brno Technical University (BUT) and to compare them with the evaluation scale according to Coopera (1983), Kopřivy (1993) and performance tables created for students of the Faculty of Physical Education and Sport of Charles University (Čechovská I ., Čechovská B. & Hejtíková, 2008), including the comparison of the results of a 12-minute test at the beginning and at the end of the semester for both students and students of teaching and free fitness swimming. We found that BUT students and students of VUT at the end of semesters, according to Cooper's rating scale, have a good and acceptable level of performance. According to two other tests, the swimming performance of our students is lower. In both men and women, the 12-minute continuous swimming test at the end of the semester was higher for teaching swimming than for free swimming. However, it is interesting that in men the difference in performance is not very noticeable (p-value = 0.2515), but for women the difference is significant with p-value = 0.0004377.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    60500 - Other Humanities and the Arts

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Pohybový aparát a zdraví

  • ISBN

    978-80-7315-265-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

    124-134

  • Název nakladatele

    Vysoké učení technické v Brně

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    5. 10. 2017

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku