Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Hodnocení kvality ve vysokoškolském vzdělávání

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00237752%3A_____%2F03%3A00011280" target="_blank" >RIV/00237752:_____/03:00011280 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Hodnocení kvality ve vysokoškolském vzdělávání

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Ve studii jsou rozebrány základní charakteristiky hodnocení kvality v terciárním vzdělávání, dále je ukázán mechanismus hodnocení a udělán rozbor některých složek tohoto mechanismu.

  • Název v anglickém jazyce

    Quality evaluation in higher education

  • Popis výsledku anglicky

    The research study analyses basic characteristics of quality evaluation in tertiary education, and shows principles of an evaluation mechanism, further looking into few of these principles in more detail.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2003

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Aula

  • ISSN

    1210-6658

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    11

  • Číslo periodika v rámci svazku

    X

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    18

  • Strana od-do

    36-53

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus