Sociální portrét studentů právnických fakult v ČR; komparace výsledků výzkumů z let 1997, 2000 a 2002
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00237752%3A_____%2F04%3A00009862" target="_blank" >RIV/00237752:_____/04:00009862 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Sociální portrét studentů právnických fakult v ČR; komparace výsledků výzkumů z let 1997, 2000 a 2002
Popis výsledku v původním jazyce
Srovnání výsledků dotazníkových sociologických šetření studentů právnických fakult v České republice. Cílem bylo odhalit jejich sociálně-ekonomickou situaci, názory na výuku, na učitele, vytvořit časové řady a umožnit tak komparaci získaných dat.
Název v anglickém jazyce
Social portrait of students of law faculties in the CR; comparison of results from 1997, 2000 and 2002
Popis výsledku anglicky
Comparison of results of surveys conducted among students of faculties of law in the CR. The survey aimed at the description of socio-economical situation, opinion on teaching, on teachers. Time series were made from the results and comparison of collected data was enabled.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/LS011633" target="_blank" >LS011633: Pokračování v sociologických výzkumech studentských záležitostí</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2004
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Aula
ISSN
1210-6658
e-ISSN
—
Svazek periodika
12
Číslo periodika v rámci svazku
listopad
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
13
Strana od-do
52-64
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—