Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Paradigma společnosti vědění a jeho uplatnění v evropské vysokoškolské politice.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00237752%3A_____%2F06%3A%230000038" target="_blank" >RIV/00237752:_____/06:#0000038 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Paradigma společnosti vědění a jeho uplatnění v evropské vysokoškolské politice.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Přestavení konceptu společnosti vědění a souvisejících koncepcí (postindustriální, informační společnost, ?nový způsob produkce vědění?). Na příkladech dokumentů evropské vysokoškolské politiky (včetně Boloňského procesu) je poukázáno na proměny diskursuspolečnosti vědění v posledních 20 letech. Jsou zdůrazněny klíčové problémy společnosti vědění (sociální koheze, kulturní diference, normativní základ evropské integrace), které se v posledních letech dostávají v evropské vysokoškolské politice do popředí.

  • Název v anglickém jazyce

    Knowledge Society Paradigm and its Implementation in European Higher Education Policy

  • Popis výsledku anglicky

    First part of the article summarises different interpretations of ?knowledge society? concept. Most important European higher education policy documents (including Bologna process) are analysed according to the changes of ?knowledge society? discourse. Main characteristics of the concept are related to the international policy discourse; social cohesion, cultural differences, normative basis of European integration are steadily becoming priority issues in recent years.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2006

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Aula

  • ISSN

    1210-6658

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    14

  • Číslo periodika v rámci svazku

    4

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    31-37

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus