Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Tvorba národních kvalifikačních soustav ve vybraných evropských státech a v ČR v návaznosti na Evropský rámec kvalifikací pro celoživotní vzdělávání a Kvalifikační rámec evropského prostoru vysokoškolského vzdělávání.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00237752%3A_____%2F07%3A%230000079" target="_blank" >RIV/00237752:_____/07:#0000079 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Tvorba národních kvalifikačních soustav ve vybraných evropských státech a v ČR v návaznosti na Evropský rámec kvalifikací pro celoživotní vzdělávání a Kvalifikační rámec evropského prostoru vysokoškolského vzdělávání.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek uvádí problematiku tvorby kvalifikačních rámců se zřetelem jak na úrovni signatářských zemí Boloňského procesu tak supranárodní úrovni (EHEA rámec, LLL rámec) a vymezuje základní teoretická východiska procesu tvorby Národní soustavy kvalifikací terciárního vzdělávání (NSKTV).

  • Název v anglickém jazyce

    Construction of national qualifications frameworks in selected European countries and the CR in conjunction with a European Qualifications Framework for Lifelong Learning and a Framework for Qualifications of the European Higher Education Area

  • Popis výsledku anglicky

    The article introduces the policy issue of the construction of qualifications frameworks both the national level of Bologna-process signatory countries and supranational level (EHEA framework, LLL framework), delineating basic theoretical underpinnings of construction of the Czech National Qualifications Framework for Tertiary Education.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)<br>I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    AULA

  • ISSN

    1210-6658

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    15

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    31

  • Strana od-do

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus