Distanční vzdělávání a eLearning v evropských zemích
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00237752%3A_____%2F07%3A%230000093" target="_blank" >RIV/00237752:_____/07:#0000093 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Distanční vzdělávání a eLearning v evropských zemích
Popis výsledku v původním jazyce
Analytická studie mapující vývoj evropské politiky v oblasti distančního vzdělávání a popisující stávající evropské modely otevřeného distančního vzdělávání. Podrobně popisuje jednotlivé systémy distančního vzdělávání ve 24 evropských zemích ? v zemích EU i mimo ni a jejich srovnání. Přináší přehled evropských distančních univerzit, historického vývoje, současného zaměření a specifik.
Název v anglickém jazyce
Distance Education and eLearning in European Countries
Popis výsledku anglicky
The survay of the development of European policy in the area distance education and description of the European ODL models. Analyse the different systems of distance education in 24 European countries ? EU and outside of EU and their comparison. The paper summarised the Open universities in Europe, their historical development, current sight and specifics.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)<br>I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
AULA
ISSN
1210-6658
e-ISSN
—
Svazek periodika
15
Číslo periodika v rámci svazku
4
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
30
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—