Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Výzkum vlivu vládních a nevládních aktérů na Boloňský proces: od Sorbony do Londýna

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00237752%3A_____%2F08%3A%230000105" target="_blank" >RIV/00237752:_____/08:#0000105 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Výzkum vlivu vládních a nevládních aktérů na Boloňský proces: od Sorbony do Londýna

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Studie objasňuje zavádění třístupňového studia (bakalář-magistr-doktor) jajo jednoho z hlavních cílů Boloňského oprocesu. zabývá se komparativní analýzoz následujících dokumentů: Sorbonská deklarace, Boloňsklá deklarace, Berlínské komuniké, Bergenmské komuniké, Londýnské komuniké, jakož i Trends I-IV.

  • Název v anglickém jazyce

    Research of the effects governmental and nongovermental actors on Bologna Process: from orbonne to London

  • Popis výsledku anglicky

    The study aims at elucidating implementation of three-cycle study structure (Bachelor?Master?doctoral) as one of the major goals of the Bologna process. To this end, the study makes use of comparative document analysis; the documents under analysis are:Sorbonne Declaration, Bologna Declaration, Prague Communiqué, Berlin Communiqué, Bergen Communiqué, and London Communiqué, as well as Trends I-V. Starting with Sorbonne Declaration (1998), the study undertakes the implementation analysis of three-cycle study structure in Bologna-signatory countries in asynchronic manner.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)<br>I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    AULA

  • ISSN

    1210-6658

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    16

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    42

  • Strana od-do

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus